VEELGESTELDE VRAGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd verschilt per artikel en is afhankelijk of een artikel op voorraad is. 
We streven ernaar je bestelling binnen 2-4 werkdagen te verzenden. Tijdens vakanties en drukke periodes kan de levering soms iets langer in beslag nemen. Over de levertijd van PostNL kunnen we helaas niets garanderen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen via iDEAL, Paypal, creditcard of Klarna. 
Alleen wholesale bestellingen kunnen op factuur worden gedaan. 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Nederland

  • Verzending vanaf € 2,95
  • Gratis verzending vanaf € 50,-
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Veilig betalen via iDeal, PayPal, Creditcard of Klarna

België

  • Verzending vanaf € 4,50
  • Veilig betalen via iDeal, PayPal, Creditcard of Klarna

Per e-mail ontvang je een verzendbewijs met een eventuele track & trace code bij een (brievenbus)pakket. 

Ansichtkaarten (t/m 10 stuks) versturen we in een stevige kartonnen envelop, daarvoor betaal je € 2,95. 
Als het gewicht hoger is, of je andere producten besteld versturen we die in een brievenbusdoos, daarvoor betaal je € 4,50. Alles wat niet door de brievenbus past wordt verstuurd als standaard pakketpost, daarvoor is het tarief € 6,50. 
Alle verzendingen buiten Nederland bedragen afhankelijk van het land € 11,25 – € 12,50. 
De verzendkosten worden automatisch aangepast in je winkelmandje.

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf € 50,- gratis verzonden.
(deze voorwaarden zijn niet van toepassing voor wholesale bestellingen).

Is mijn product zeker op voorraad? 
We streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel uitverkocht is, in dit geval zullen wij contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
Bestellingen die zwaarder zijn dan 100 gram verzenden we via MyParcel, een dochterbedrijf van PostNL. Deze zendingen worden met een track&tracecode verstuurd en zijn dus te volgen.  Je ontvangt een e-mail hierover. Bestellingen tot 100 gram worden met PostNL verzonden zonder track&tracecode.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?
Ben je niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze binnen 14 dagen terugsturen. Ga voor meer informatie en het benodigde retourformulier onze pagina over retourneren.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Na ontvangst van het herroepingsformulier en de geretourneerde producten maken wij het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, naar je over.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, dat kan zeker. Als je een Nederlandse rekening hebt,­ kun je via iDEAL betalen, wanneer je dit niet hebt kun je een e-mail sturen naar info@daysofbloom.nl met het verzoek om te betalen via overschrijving. Voor bestellingen buiten Nederland hanteren wij een verzendtarief van
€ 11,25 – € 12,50. Het tarief verschilt per land. 

 

 

 

© 2020 Days of Bloom | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel